« サフィニア | Main | お誕生日植樹記念 »

Jun 28, 2004

買ってしまいました。

ブルーベリー。
また夜に鉢植えにしたので、今夜は家の中。

植え替えてる時に虫発見。(**;;;
よくわからない、ゴキブリの赤ちゃんくらいの大きさで、すばしこっくて、捕まえられなかったんだけれども...........................イヤな予感。( ̄_ ̄|||)

植えてから枯れた葉などをチョキチョキ切ってたら、ちょっと糸をひいた、すこーし丸まった小さな葉をみつけた。蜘蛛だと思って葉をめくったら、ほっそーーーいイモムシ。(-゛-;)

大事にい至らない事を祈ります。。。。。


040628.JPG

|

« サフィニア | Main | お誕生日植樹記念 »

Comments

遂にブルーベリー購入しましたね♪
虫。もうこれは逃れられないね・・・。
糸ひく虫?なんでしょう?
収穫できるといいね♪私も期待してるんだけれど
去年に比べると少ないような・・・花より実(笑)の私です。

暑い日のお散歩どうしてますか?
今日も7時台に出たけどそれでも心臓バクバク。
喘息持ちのような息使いで気の毒でした。
かなり負担だよね?しないほうがいいのかな?

Posted by: lack | Jun 29, 2004 at 03:52 PM

今日は、ブルーベリー買ったんやー。アベちゃん実ができる前に木食べるなよ。(笑)
うちの家も、chieちゃんが来てた時の木一本も無いよ。全部抜いて、プラムと柿と八重桜植えました。それから、今年もゴーヤ。ゴーヤできたらチャンプルー作ります。
日記読んだ。面白いやろ。ハンモック買ってきて広げた瞬間にかーちゃん寝てもた~~~。先越されてくやし~~~。それでも、メッチャ気持ちえーでー。リビングがハンモックに占領さててもてめちゃくちゃ狭く感じます。エルはハンモック恐怖症になって逃げてます。アールはしらーんかおです。
エルにお祝いありがとー。
ほんまに近いうちにまた会いたいね。

Posted by: E&R父 | Jun 29, 2004 at 05:46 PM

lackさん!買ってしまいまいしたよ。
今年は実のついてるのを購入したので、後は熟すのを待つばかり。(^^)
問題は来年。

暑い時期のお散歩はね〜。そんなに長くないかなぁ。日にもよるけど、ボビィがゼイゼイ言い出したら帰るかな。
夏はできるだけ泳ぐ方にして歩きのお散歩は少な目。

私も暑い日や湿度の高い時など、ヒィヒィ言いながらお散歩するのって負担じゃないかなぁと思う。いくら涼しくなるのを待って行っても、暑い夜は暑いしねー。(でも最近の夏はそこまで暑い夜もあんまりないかな?)

うちのボビィもそうだし、lackさんとこのボビーも家で遊ぶのも好きでしょ?頭の運動っていうのか、そういう遊びでも満足するんじゃないかなぁ。

Posted by: chie | Jun 29, 2004 at 10:35 PM

エル&アール父さん!スゴイ、なんか健康的な木ばかりですね〜。ゴーヤってここら辺で育つんですか。初めて知りました。そういえばスーパーで普通に売ってますよね。(買わないので何処産なのか見てない。笑)

ハンモック、エルちゃん怖いの?また父さん、無理矢理乗せたでしょう。(;¬_¬)
今、父さんはハンモックの上で酒盛り真っ最中かな。(笑)

Posted by: chie | Jun 29, 2004 at 10:45 PM

アグオーストラリア アウトレット 理由ですのできた彼ら腫れた目、やけど、皮膚炎のための大きな助け。範囲の変更を頻繁に提供される以来は達成不可能になるすぐに。小さなお店の付属品の販売はまた各男女。 ugg 安い

Posted by: アグオーストラリア アウトレット | Nov 24, 2013 at 06:33 AM

I am not sure where you are getting your information, but good topic. I needs to spend some time learning more or understanding more. Thanks for excellent information I was looking for this info for my mission.

Posted by: best Dating sites | Oct 29, 2014 at 10:59 PM

Hello there, I discovered your website via Google even as looking for a related matter, your site came up, it seems to be good. I've bookmarked it in my google bookmarks. Hello there, simply changed into aware of your weblog via Google, and located that it is truly informative. I am gonna watch out for brussels. I will be grateful in case you continue this in future. Many other folks shall be benefited from your writing. Cheers!

Posted by: Try Minecraft Free | Nov 20, 2014 at 03:56 AM

Everyone loves it whenever people come together and share thoughts. Great blog, continue the good work!

Posted by: best dating sites | Dec 18, 2014 at 10:18 AM

Hi there are using Wordpress for your site platform? I'm new to the blog world but I'm trying to get started and create my own. Do you require any html coding expertise to make your own blog? Any help would be really appreciated!

Posted by: best dating sites | Jan 13, 2015 at 11:19 AM

Excellent blog you have here.. It's difficult to find high-quality writing like yours nowadays. I honestly appreciate people like you! Take care!!

Posted by: best dating sites | Jan 15, 2015 at 02:10 AM

Your mode of explaining the whole thing in this post is in fact good, every one can without difficulty be aware of it, Thanks a lot.

Posted by: best dating sites | Jan 25, 2015 at 08:44 PM

You've made some decent points there. I checked on the net to learn more about the issue and found most individuals will go along with your views on this website.

Posted by: match.com | Feb 15, 2015 at 11:18 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/5459/861941

Listed below are links to weblogs that reference 買ってしまいました。:

« サフィニア | Main | お誕生日植樹記念 »