« プレゼント | Main | 自治会 »

Mar 26, 2004

「こわがり」続き

3/12の日に書いてた恐がりの写真。→3/12の日記

リードで繋がれているにもかかわらず、2段の階段を嬉しそうにジャンプして軽い首吊り状態になり、怖くなってデッキの下へもぐりこんでる写真。

040315.JPG

まま、とりあえず今は立ち直ったみたいですけど、ボビィといえば「群」を大事にするオトコなので、自分の「群」だったはずの母と父がいなくなり、「群」が縮小化されてしまった事が寂しいらしい。
アベーラは「自分の食べ物と寝る場所」が確保できたらOKなので、どこへ行こうとこの2点がクリアすれば問題はナイらしい。最初は不安気だったけど、ここに冷凍庫があり、ここでゴハンを食べ、ちゃんとベッドで寝られるんだと解ったら、やっぱり一番いい場所選んで高いびき。

ボビィの方がべーーーーったり私にくっついて、洗い物してても立ってる私のフクラハギに背中を押しつけてお座りしている。

あともうチョット、みんなが座れるテーブルとかイスとか出来たら友達を呼ぼうねー。ボビさん。

|

« プレゼント | Main | 自治会 »

Comments

ウッドデッキあるのね~いいなぁ
あたしも付けようかどうしようかと、もう3ヶ月くらい悩んでるんだけど 笑
ウッドデッキ付けるとその分お庭が狭くなっちゃうしなぁとか。一石二鳥というわけにいかないのよね。

しかし、頭隠して尻隠さずだな 笑
ボビっちょけなげ 笑

Posted by: achix | Apr 03, 2004 at 03:47 AM

ウッドデッキのメリット:by ボビィ
いつでもひなたぼっこが気軽にできる。

ウッドデッキのメリット:by アベーラ
いつでも外が観察できる。

ウッドデッキのメリット:by chie
おふとん干しが楽。(手すりにかける)
部屋の続き感覚なので私もゴロゴロできる。
本読んだりコーヒー飲んだり、きもちいい!
ひなたぼっこしてたニヒキの足を拭かなくても良い。
BBQができる!

そうそう、デッキをつけるとお庭は狭くなるー、んですけど、私はお金があったら全面(残りの庭の部分も)ウッドデッキにしたかったくらいです。(笑)

お花はほとんど鉢植えにしてもらいました。
(でも今はまだ、お庭に並べてるだけですけど....)

Posted by: chie | Apr 03, 2004 at 09:50 AM

そうそう、よくリフォーム番組で木のある部分にはウッドデッキの床の部分にスペースを空けて、それまでの庭と一体型のようなデッキがあるけれど、あれもいいなーなんて。

Posted by: chie | Apr 03, 2004 at 09:52 AM

Greetings! I know this is kinda off topic but I'd figured I'd ask. Would you be interested in exchanging links or maybe guest writing a blog article or vice-versa? My site addresses a lot of the same subjects as yours and I believe we could greatly benefit from each other. If you are interested feel free to shoot me an e-mail. I look forward to hearing from you! Fantastic blog by the way!

Posted by: play minecraft | Sep 17, 2014 at 06:15 AM

Hello, Neat post. There's a problem together with your site in internet explorer, might test this? IE still is the market chief and a huge component to other people will pass over your fantastic writing because of this problem.

Posted by: best dating sites | Jan 08, 2015 at 10:01 AM

Great article, exactly what I was looking for.

Posted by: best dating sites | Jan 16, 2015 at 06:50 AM

Magnificent goods from you, man. I have understand your stuff previous to and you are just extremely great. I actually like what you have acquired here, certainly like what you're saying and the way in which you say it. You make it enjoyable and you still care for to keep it wise. I can't wait to read much more from you. This is really a great web site. blogesaurus.com quest protein bars

Posted by: buy quest bars online ireland | Jan 25, 2015 at 10:45 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/5459/353952

Listed below are links to weblogs that reference 「こわがり」続き:

« プレゼント | Main | 自治会 »